دانلود فوری مقاله درمورد روش نظارت و ارزیابی مدیران مراکز آموزشی در کشورهای مختلف با لینک مستقیم

دانلود فوری مقاله درمورد روش نظارت و ارزیابی مدیران مراکز آموزشی در کشورهای مختلف با لینک مستقیم 

تحقیق,مقاله,پاورپوینت,خلاصه,درس,روش,نظارت,ارزیابی,مدیران,مراکز,آموزشی,در,کشو,های,مختلف مقاله درمورد روش نظارت و ارزیابی مدیران مراکز آموزشی در کشورهای مختلف علوم انسانی

دانلود فوری مقاله درمورد روش نظارت و ارزیابی مدیران مراکز آموزشی در کشورهای مختلف از زیر موضوع علوم انسانی

دانلود تحقیق,مقاله,پاورپوینت,خلاصه,درس,روش,نظارت,ارزیابی,مدیران,مراکز,آموزشی,در,کشو,های,مختلف علوم انسانی

مقاله درمورد روش نظارت و ارزیابی مدیران مراکز آموزشی در کشورهای مختلف


چكيده‌ نظارت‌ و كنترل‌ از جمله‌ وظايف‌ مهم‌ مديران‌ آموزشي‌ است‌ كه‌ ميزان‌ پيشرفت‌ در جهت‌هدف‌ها را اندازه‌گيري‌ مي‌كند و سبب‌ تشخيص‌ به‌موقع‌ انحرافات‌ و انجام‌ اقدامات‌ اصلاحي‌ياتغييرات‌ در سازمان‌ مي‌شود . فراگرد كنترل‌ شامل‌ 4 مرحله‌زير مي‌باشد : 1) تعيين‌ ملاك‌ها و روش‌هاي‌ سنجش‌ و اندازه‌گيري‌ فعاليت‌ها 2) نظارت‌ بر عملكردها و فعاليت‌ها و سنجش‌ و اندازه‌گيري‌ آنها 3) مقايسه‌ نتايج‌ حاصله‌ از سنجش‌ عملكردها با ملاك‌ها و هدف‌ها 4) اقدام‌ براي‌ اصلاح‌ يا تغيير عملكرد . …   فرمت: word تعداد صفحه: 26 …

مقاله درمورد روش نظارت و ارزیابی مدیران مراکز آموزشی در کشورهای مختلف


چكيده‌ نظارت‌ و كنترل‌ از جمله‌ وظايف‌ مهم‌ مديران‌ آموزشي‌ است‌ كه‌ ميزان‌ پيشرفت‌ در جهت‌هدف‌ها را اندازه‌گيري‌ مي‌كند و سبب‌ تشخيص‌ به‌موقع‌ انحرافات‌ و انجام‌ اقدامات‌ اصلاحي‌ياتغييرات‌ در سازمان‌ مي‌شود . فراگرد كنترل‌ شامل‌ 4 مرحله‌زير مي‌باشد : 1) تعيين‌ ملاك‌ها و روش‌هاي‌ سنجش‌ و اندازه‌گيري‌ فعاليت‌ها 2) نظارت‌ بر عملكردها و فعاليت‌ها و سنجش‌ و اندازه‌گيري‌ آنها 3) مقايسه‌ نتايج‌ حاصله‌ از سنجش‌ عملكردها با ملاك‌ها و هدف‌ها 4) اقدام‌ براي‌ اصلاح‌ يا تغيير عملكرد . …   فرمت: word تعداد صفحه: 26 …

تحقیق,مقاله,پاورپوینت,خلاصه,درس,روش,نظارت,ارزیابی,مدیران,مراکز,آموزشی,در,کشو,های,مختلف علوم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.