دانلود فوری طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس3 : زندگی ما و گردش زمین(1) با لینک مستقیم

دانلود فوری طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس3 : زندگی ما و گردش زمین(1) با لینک مستقیم 

 طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس3 : زندگی ما و گردش زمین(1) علوم پایه

دانلود فوری طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس3 : زندگی ما و گردش زمین(1) از زیر موضوع علوم پایه

دانلود علوم پایه

طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس3 : زندگی ما و گردش زمین(1)


کره زمین دارای دو نوع حرکت است. یکی حرکت وضعی که در اثر چرخش زمین به دور محور خودش حاصل می‌شود و باعث شب و روز می‌گردد و دیگری حرکت انتقالی زمین است، که حاصل چرخش زمین به دور خورشید می‌باشد که باعث پیدایش سال و فصل‌های مختلف می‌گردد. خورشید منبع اصلی انرژی مورد نیاز زندگی موجودات زنده می‌باشد. پس از انجام مراحل مقدماتی، از دانش آموزان می‌خواهیم فعالیت کتاب را به وسیله چراغ قوه و یک توپ در گروه انجام دهند. دانش آموزان با راهنمایی معلمّ توپ را به عنوان زمین و چراغ قوه را به عنوان خورشید در نظر گرفته و … در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 9 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.  در پایان این درس انتظار می‌رود دانش آموزان بتوانند:  ✅ تغییرات دمای هوای شبانه روز را که دارای روند تغییرات منظمی است، ثبت کنند. ✅ روند تغییرات دمای هوا را بر اساس زمانبندی ثبت کرده و آن را به حرکت زمین به دور خود ربط دهند. ✅ چگونگی تغییرات دما و ارتب …

طرح درس و روش تدریس علوم دوم، درس3 : زندگی ما و گردش زمین(1)


کره زمین دارای دو نوع حرکت است. یکی حرکت وضعی که در اثر چرخش زمین به دور محور خودش حاصل می‌شود و باعث شب و روز می‌گردد و دیگری حرکت انتقالی زمین است، که حاصل چرخش زمین به دور خورشید می‌باشد که باعث پیدایش سال و فصل‌های مختلف می‌گردد. خورشید منبع اصلی انرژی مورد نیاز زندگی موجودات زنده می‌باشد. پس از انجام مراحل مقدماتی، از دانش آموزان می‌خواهیم فعالیت کتاب را به وسیله چراغ قوه و یک توپ در گروه انجام دهند. دانش آموزان با راهنمایی معلمّ توپ را به عنوان زمین و چراغ قوه را به عنوان خورشید در نظر گرفته و … در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 9 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.  در پایان این درس انتظار می‌رود دانش آموزان بتوانند:  ✅ تغییرات دمای هوای شبانه روز را که دارای روند تغییرات منظمی است، ثبت کنند. ✅ روند تغییرات دمای هوا را بر اساس زمانبندی ثبت کرده و آن را به حرکت زمین به دور خود ربط دهند. ✅ چگونگی تغییرات دما و ارتب …

علوم پایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.