دانلود فوری روانشناسی تربیتی با لینک مستقیم

دانلود فوری روانشناسی تربیتی با لینک مستقیم 

نقشه مفهومی روانشناسی تربیتی علوم انسانی

دانلود فوری روانشناسی تربیتی از زیر موضوع علوم انسانی

دانلود نقشه مفهومی علوم انسانی

روانشناسی تربیتی

کلیدواژه نقشه مفهومی Q2 سبک یادگیری Q2 پیشرفت تحصیلی Q2 حل مساله Q2 چکیده  مقاله حاضر به مقایسه اثربخشی دو شیوه ساخت نقشه های مفهومی توسط فراگیران و ارایه نقشه های از قبل آماده شده بر یادداری, درک و حل مساله برای در نظرگرفتن سبک یادگیری آزمودنی ها پرداخته است. اثرات کاربندی ها از طریق دو آزمون پیشرفت تحصیلی که دارای شاخص های قابل قبول روایی و پایایی بودند, مورد اندازه گیری قرار گرفتند. برای اندازه گیری سبک یادگیریوابسته به زمینه و نابسته به زمینه, آزمودنی ها از آزمون گروهی اشکال نهفته استفاده شد. پژوهش بر اساس طرح نیمه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون طراحی شده است. شش کلاس به روش نمونه گیری هدفمند به عنوان 4 گروه آزمایشی و 2 گروه کنترل انتخاب شدند. در دو گروه آزمایشی, نقشه های از قبل آماده شده به آزمودنی ها ارایه شد و اعضای دو گروه آزمایشی دیگر به تهیه نقشه های مفهومی پرداختند. در گروه های کنترل نیز آزمودنی ها به شیوه مرسوم به یادگیری متن های درسی مشابه پرداختند. یافته های پژوهش نشان می دهند که ارایه نقشه مفهومی در شرایطی که سبک یادگیری آزمودنی ها وابسته به زمینه باشد نسبت به …

روانشناسی تربیتی

کلیدواژه نقشه مفهومی Q2 سبک یادگیری Q2 پیشرفت تحصیلی Q2 حل مساله Q2 چکیده  مقاله حاضر به مقایسه اثربخشی دو شیوه ساخت نقشه های مفهومی توسط فراگیران و ارایه نقشه های از قبل آماده شده بر یادداری, درک و حل مساله برای در نظرگرفتن سبک یادگیری آزمودنی ها پرداخته است. اثرات کاربندی ها از طریق دو آزمون پیشرفت تحصیلی که دارای شاخص های قابل قبول روایی و پایایی بودند, مورد اندازه گیری قرار گرفتند. برای اندازه گیری سبک یادگیریوابسته به زمینه و نابسته به زمینه, آزمودنی ها از آزمون گروهی اشکال نهفته استفاده شد. پژوهش بر اساس طرح نیمه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون طراحی شده است. شش کلاس به روش نمونه گیری هدفمند به عنوان 4 گروه آزمایشی و 2 گروه کنترل انتخاب شدند. در دو گروه آزمایشی, نقشه های از قبل آماده شده به آزمودنی ها ارایه شد و اعضای دو گروه آزمایشی دیگر به تهیه نقشه های مفهومی پرداختند. در گروه های کنترل نیز آزمودنی ها به شیوه مرسوم به یادگیری متن های درسی مشابه پرداختند. یافته های پژوهش نشان می دهند که ارایه نقشه مفهومی در شرایطی که سبک یادگیری آزمودنی ها وابسته به زمینه باشد نسبت به …

نقشه مفهومی علوم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.