دانلود فوری ترجمه مقاله نوآوری، کارآفرینی، و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر با لینک مستقیم

دانلود فوری ترجمه مقاله نوآوری، کارآفرینی، و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر با لینک مستقیم 

 ترجمه مقاله نوآوری، کارآفرینی، و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر علوم انسانی

دانلود فوری ترجمه مقاله نوآوری، کارآفرینی، و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر از زیر موضوع علوم انسانی

دانلود علوم انسانی

ترجمه مقاله نوآوری، کارآفرینی، و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر


فایل اصلی مقاله انگلیسی و ترجمه فارسی آن به صورت ورد در این محصول دریافت می نمایید.  34 صفحه ورد ترجمه شده 14 صفحه pdf انگلیسی مقاله نوآوری، کارآفرینی، و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر Innovation, entrepreneurship, and restaurant performance: A higher-order structural model   Abstract Drawing on theories from hospitality, innovation, and entrepreneurship, this study examines a higherorder structural model investigating business innovation, the owners’ entrepreneurial self-efficacy (ESE), and human capital as drivers of restaurant performance. The theoretically derived model was tested on data from 198 cafe and restaurant owners in Australia. The PLS-SEM analysis found restaurant innovation activities and the owner’s ESE to positively influence restaurant performance. Furthermore, the six ESE dimensions had varying effects on restaurant performance, with ‘Developing new product and market opportunities’ having the strongest effect. In contrast, …

ترجمه مقاله نوآوری، کارآفرینی، و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر


فایل اصلی مقاله انگلیسی و ترجمه فارسی آن به صورت ورد در این محصول دریافت می نمایید.  34 صفحه ورد ترجمه شده 14 صفحه pdf انگلیسی مقاله نوآوری، کارآفرینی، و عملکرد رستوران: یک مدل ساختاری مرتبه بالاتر Innovation, entrepreneurship, and restaurant performance: A higher-order structural model   Abstract Drawing on theories from hospitality, innovation, and entrepreneurship, this study examines a higherorder structural model investigating business innovation, the owners’ entrepreneurial self-efficacy (ESE), and human capital as drivers of restaurant performance. The theoretically derived model was tested on data from 198 cafe and restaurant owners in Australia. The PLS-SEM analysis found restaurant innovation activities and the owner’s ESE to positively influence restaurant performance. Furthermore, the six ESE dimensions had varying effects on restaurant performance, with ‘Developing new product and market opportunities’ having the strongest effect. In contrast, …

علوم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.