دانلود فوری پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه) با لینک مستقیم

دانلود فوری پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه) با لینک مستقیم 

بازاریابی , شبکه اجتماعی , کامپیوتر , مقاله , پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه) فنی و مهندسی

دانلود فوری پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه) از زیر موضوع فنی و مهندسی

دانلود بازاریابی , شبکه اجتماعی , کامپیوتر , مقاله , فنی و مهندسی

پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه)


مقاله 6 صفحه ای به همراه ترجمه 18 صفحه ای  به صورت word مربوط به سال 2017 در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی نمونه متن فارسی: چکیده: با توجه به پیچیدگی روزافزون شبکه های اجتماعی و رفتارهای کاربر،این بسیار چالش برانگیز است  که برای تبلیغ کنندگان به تدوین استراتژی های خود را از طریق کاربران مناسب نهاده اولیه در تلاش های بازاریابی اجتماعی خود را انجام دهند .  در این مقاله با پیشنهاد یک مدل انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار و تزریق آن به شبکه های اجتماعی معمولی با سه نوع ساختار، با این چالش مقابله می کنیم.یعنی با استفاده از گراف تصادفی ادروس- رنی , گراف جهان کوچک  استروگتز و گراف با مقیاس آزاد باراباسی. ما  این مدل واسطه مدار را با ساختارهای وابسته استخراج شده از  داده های سرشماری شده در چین معرفی می کنیم.  با به توافق رسیدن در مورد فرایند های انتشار اطلاعات آگهی در این شبکه های اجتماعی , ما می توانیم  عملکرد  آگهی های هدف و استراتژی های معتبر را مقایسه کنیم. نتایج آزمایشگاهی ما  نشان می دهند که اعلان دهندگان با استخدام و اتخاذ استراتژی …

پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه)


مقاله 6 صفحه ای به همراه ترجمه 18 صفحه ای  به صورت word مربوط به سال 2017 در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی نمونه متن فارسی: چکیده: با توجه به پیچیدگی روزافزون شبکه های اجتماعی و رفتارهای کاربر،این بسیار چالش برانگیز است  که برای تبلیغ کنندگان به تدوین استراتژی های خود را از طریق کاربران مناسب نهاده اولیه در تلاش های بازاریابی اجتماعی خود را انجام دهند .  در این مقاله با پیشنهاد یک مدل انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار و تزریق آن به شبکه های اجتماعی معمولی با سه نوع ساختار، با این چالش مقابله می کنیم.یعنی با استفاده از گراف تصادفی ادروس- رنی , گراف جهان کوچک  استروگتز و گراف با مقیاس آزاد باراباسی. ما  این مدل واسطه مدار را با ساختارهای وابسته استخراج شده از  داده های سرشماری شده در چین معرفی می کنیم.  با به توافق رسیدن در مورد فرایند های انتشار اطلاعات آگهی در این شبکه های اجتماعی , ما می توانیم  عملکرد  آگهی های هدف و استراتژی های معتبر را مقایسه کنیم. نتایج آزمایشگاهی ما  نشان می دهند که اعلان دهندگان با استخدام و اتخاذ استراتژی …

بازاریابی , شبکه اجتماعی , کامپیوتر , مقاله , فنی و مهندسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.