دانلود فوری پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری-فنی و حرفه ای-کاردانش دوره ی دوم متوسطه با لینک مستقیم

دانلود فوری پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری-فنی و حرفه ای-کاردانش دوره ی دوم متوسطه با لینک مستقیم 

پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری فنی و حرفه ای کاردانش دوره ی دوم متو پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری-فنی و حرفه ای-کاردانش دوره ی دوم متوسطه عمومی و آزاد

دانلود فوری پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری-فنی و حرفه ای-کاردانش دوره ی دوم متوسطه از زیر موضوع عمومی و آزاد

دانلود پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری فنی و حرفه ای کاردانش دوره ی دوم متو عمومی و آزاد

پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری-فنی و حرفه ای-کاردانش دوره ی دوم متوسطه


پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1)   ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! از  تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری-فنی و حرفه ای-کاردانش دوره ی دوم متوسطه شامل 41 اسلاید و درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش فهرست مطالب: فصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! ………………………………………………………………………………………. 25 درس 6 : فنون اقناع (1) ………………………………………………………………………………………………………. 38 بخشی از متن پاورپوینت: درس 6 فنون اقناع ( 1) اقناع چیست؟ زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمۀ آن نیز تبادل پیام است؛ امّا آیا فرستادن پیام بدون هدف مشخّص معنا دارد؟ روشن است که فرستادن پیام از سوی فرستنده و سازندۀ آن برای دیگران با یک هدف صورت می گیرد. بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام، تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه ، مطابق نظر فرستنده است که به آن (( اقناع )) می گویند. …

پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری-فنی و حرفه ای-کاردانش دوره ی دوم متوسطه


پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1)   ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! از  تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری-فنی و حرفه ای-کاردانش دوره ی دوم متوسطه شامل 41 اسلاید و درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش فهرست مطالب: فصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای! ………………………………………………………………………………………. 25 درس 6 : فنون اقناع (1) ………………………………………………………………………………………………………. 38 بخشی از متن پاورپوینت: درس 6 فنون اقناع ( 1) اقناع چیست؟ زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمۀ آن نیز تبادل پیام است؛ امّا آیا فرستادن پیام بدون هدف مشخّص معنا دارد؟ روشن است که فرستادن پیام از سوی فرستنده و سازندۀ آن برای دیگران با یک هدف صورت می گیرد. بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام، تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه ، مطابق نظر فرستنده است که به آن (( اقناع )) می گویند. …

پاورپوینت درس ششم فنون اقناع (1) ازفصل 2 : فنون خلق پیام رسانه ای از تفکر و سواد رسانه ای کلیه ی رشته ها نظری فنی و حرفه ای کاردانش دوره ی دوم متو عمومی و آزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.