دانلود فوری طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس 20: مطالعهی موردی با لینک مستقیم
دانلود فوری طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس 20: مطالعهی موردی با لینک مستقیم
دانلود فوری طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس 20: مطالعهی موردی از زیر موضوع علوم پایه
طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس 20: مطالعهی موردی
جمهوری اسلامی ایران بعد از چین و روسیه بیشترین تعداد همسایگان را دارد که از این تعداد با ٨ کشور از طریق دریا و ٧ کشور از طریق خشکی همسایه میباشد. به طور کلی مرز ابزار پایه و اولیه قلمرو حاکمیتی یک دولت سرزمین است و مفهوم مرز برای اثبات حاکمیت و روابط آن با کشورها و دولتهای دیگر لازم و ضروری است. در این فصل(ایران و همسایگان) دانش آموزان با مفهوم و اهمیت و انواع مرز آشنا میشوند و با بررسی برخی ویژگیهای کشورهای همسایه به مقایسه آنها میپردازند. در این قسمت طرح درس و روش تدریس درس مطالعهی موردی به صورت یک فایل 9 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد. اهداف و انتظارات: ✅ اهمیت مرز را بشناسند و انواع مرزها را روی نقشه نمایش دهند. ✅ شرایط و چگونگی ورود و خروج از کشور را بنویسند و مقررات آن را بیان نمایند. ✅ شباهتها و تفاوتهای ما و کشورهای همسایه را ثبت و مقایسه نمایند. ✅ دلایل خود برای سفر به یک کشور همسایه را بیان کنند. ✅ نامهای به دوست فرض …
طرح درس و روش تدریس مطالعات اجتماعی ششم، درس 20: مطالعهی موردی
جمهوری اسلامی ایران بعد از چین و روسیه بیشترین تعداد همسایگان را دارد که از این تعداد با ٨ کشور از طریق دریا و ٧ کشور از طریق خشکی همسایه میباشد. به طور کلی مرز ابزار پایه و اولیه قلمرو حاکمیتی یک دولت سرزمین است و مفهوم مرز برای اثبات حاکمیت و روابط آن با کشورها و دولتهای دیگر لازم و ضروری است. در این فصل(ایران و همسایگان) دانش آموزان با مفهوم و اهمیت و انواع مرز آشنا میشوند و با بررسی برخی ویژگیهای کشورهای همسایه به مقایسه آنها میپردازند. در این قسمت طرح درس و روش تدریس درس مطالعهی موردی به صورت یک فایل 9 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد. اهداف و انتظارات: ✅ اهمیت مرز را بشناسند و انواع مرزها را روی نقشه نمایش دهند. ✅ شرایط و چگونگی ورود و خروج از کشور را بنویسند و مقررات آن را بیان نمایند. ✅ شباهتها و تفاوتهای ما و کشورهای همسایه را ثبت و مقایسه نمایند. ✅ دلایل خود برای سفر به یک کشور همسایه را بیان کنند. ✅ نامهای به دوست فرض …
علوم پایه