دانلود فوری طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: چند ضلعیها و مجموع زاویههای آنها با لینک مستقیم
دانلود فوری طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: چند ضلعیها و مجموع زاویههای آنها با لینک مستقیم
طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: چند ضلعیها و مجموع زاویههای آنها
در ابتدای شروع کار، مثلثی روی تابلو رسم کرده و از دانش آموزان میخواهیم مانند ما مثلثی در دفتر خود بکشند. در ادامه نحوه کار با نقاله را به دانش آموزان آموزش میدهیم و با کمک نقاله اندازه زاویههای مثلثی که روی تابلو کشیدهایم را به دست آورده و سپس به دانش آموزان میگوییم این سه زاویه را جمع کنند. حال به بچهها میگوییم همین کار را با مثلثی که در دفترشان کشیدند را انجام داده و جمع سه زاویه را بدست آورند. اینک معلم یک مربع روی تخته میکشد و از بچهها میخواهد در دفترشان یک مربع بکشند. سپس با کشیدن یکی از قطرها مربع را به دو مثلث تبدیل کنند. معلم از گروهها میخواهد که با هم تبادل نظر کرده و بگو در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 4 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود د ارد. اهداف درس: ✅ دانش آموزان بفهمند مجموع زوایای یک چهارضلعی برابر با 360 درجه است. ✅ دانش آموزان بتواند چهارضلعی را رسم و نیمساز آن را نیز رسم کنن …
طرح درس و روش تدریس ریاضی پنجم، فصل4: چند ضلعیها و مجموع زاویههای آنها
در ابتدای شروع کار، مثلثی روی تابلو رسم کرده و از دانش آموزان میخواهیم مانند ما مثلثی در دفتر خود بکشند. در ادامه نحوه کار با نقاله را به دانش آموزان آموزش میدهیم و با کمک نقاله اندازه زاویههای مثلثی که روی تابلو کشیدهایم را به دست آورده و سپس به دانش آموزان میگوییم این سه زاویه را جمع کنند. حال به بچهها میگوییم همین کار را با مثلثی که در دفترشان کشیدند را انجام داده و جمع سه زاویه را بدست آورند. اینک معلم یک مربع روی تخته میکشد و از بچهها میخواهد در دفترشان یک مربع بکشند. سپس با کشیدن یکی از قطرها مربع را به دو مثلث تبدیل کنند. معلم از گروهها میخواهد که با هم تبادل نظر کرده و بگو در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 4 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود د ارد. اهداف درس: ✅ دانش آموزان بفهمند مجموع زوایای یک چهارضلعی برابر با 360 درجه است. ✅ دانش آموزان بتواند چهارضلعی را رسم و نیمساز آن را نیز رسم کنن …
علوم پایه