دانلود فوری ترجمه مقاله On the antipodes of love and hate: The conception and measurement of brand polarization (2024) با لینک مستقیم
ترجمه مقاله On the antipodes of love and hate: The conception and measurement of brand polarization (2024)
در مورد ضدقطبهای عشق و نفرت: تصور و سنجش قطبیسازی برند الزویر-2024 چکیده قطبی شدن نام تجاری نشان دهنده یک رویکرد تا حدی نامتعارف برای مدیریت برند است. قطبیسازی بهجای حمایت و به حداقل رساندن مخالفت نسبت به یک برند، احساسات قوی را در هر دو انتهای طیف حفظ میکند و به طور همزمان به مخالفتهای عشق به برند و نفرت از برند توجه میکند. اگرچه برخی از بینشهای نوظهور نشان میدهند که این رویکرد متناقض میتواند به طور موثر از برندها حمایت کند، تحقیقات آکادمیک در مورد قطبیسازی در بازاریابی در مراحل ابتدایی خود است. این مطالعه با ادغام بینش علوم سیاسی، روانشناسی و بازاریابی، یک مفهوم نظری پیشرفته از قطبیسازی نام تجاری ایجاد میکند و آن را از طریق یک روش چند مرحلهای عملیاتی میکند. به طور خاص، این مقاله بر اساس دادههای کمی و کیفی از شش مطالعه تجربی در دو زمینه (بریتانیا و کلمبیا) است تا یک مقیاس 23 آیتمی برای قطبیسازی برند ارائه دهد. مفهوم جدید و مقیاس معتبر به چندین روش مهم به تئوری برندسازی و عمل بازاری …
ترجمه مقاله On the antipodes of love and hate: The conception and measurement of brand polarization (2024)
در مورد ضدقطبهای عشق و نفرت: تصور و سنجش قطبیسازی برند الزویر-2024 چکیده قطبی شدن نام تجاری نشان دهنده یک رویکرد تا حدی نامتعارف برای مدیریت برند است. قطبیسازی بهجای حمایت و به حداقل رساندن مخالفت نسبت به یک برند، احساسات قوی را در هر دو انتهای طیف حفظ میکند و به طور همزمان به مخالفتهای عشق به برند و نفرت از برند توجه میکند. اگرچه برخی از بینشهای نوظهور نشان میدهند که این رویکرد متناقض میتواند به طور موثر از برندها حمایت کند، تحقیقات آکادمیک در مورد قطبیسازی در بازاریابی در مراحل ابتدایی خود است. این مطالعه با ادغام بینش علوم سیاسی، روانشناسی و بازاریابی، یک مفهوم نظری پیشرفته از قطبیسازی نام تجاری ایجاد میکند و آن را از طریق یک روش چند مرحلهای عملیاتی میکند. به طور خاص، این مقاله بر اساس دادههای کمی و کیفی از شش مطالعه تجربی در دو زمینه (بریتانیا و کلمبیا) است تا یک مقیاس 23 آیتمی برای قطبیسازی برند ارائه دهد. مفهوم جدید و مقیاس معتبر به چندین روش مهم به تئوری برندسازی و عمل بازاری …
قطبی شدن برند, روابط برند, عشق به برند, نفرت از برند, اشتیاق به برند, رقابت بین گروهی, تفکیک مقیاس, ایجاد مقیاس علوم انسانی