دانلود فوری ترجمه مقاله Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry با لینک مستقیم

دانلود فوری ترجمه مقاله Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry با لینک مستقیم 

داده کاوی , مقاله , ترجمه , datamining , crm, مدیریت , ارتباط , مشتری ترجمه مقاله  Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry فنی و مهندسی

دانلود فوری ترجمه مقاله Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry از زیر موضوع فنی و مهندسی

دانلود داده کاوی , مقاله , ترجمه , datamining , crm, مدیریت , ارتباط , مشتری فنی و مهندسی

ترجمه مقاله Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry

یکپارچه سازی فناوری های داده کاوی برای تحلیل  ارزش مشتری برای صنعت تعمیر و نگهداری خودرو  مقاله انگیلیسی + فایل وورد ترجمه + پاورپوینت ارائه  قابل ویرایش     ارزش مشتری به مشارکت بالقوه مشتریان در یک شرکت در دوره های خاص اشاره دارد. شرکتهایی که ارزش مشتری را درک می کنند می توانند خدمات سفارشی به مشتریان مختلف ارائه دهند و در نتیجه به مدیریت ارتباط با مشتری موثر دست یابند. این مطالعه به طور سیستماتیک بر صنعت فعلی نگهداری خودرو در تایوان تمرکز داردو برای ایجاد مشتری استفاده شده است. .در این تحقیق ابتدا از روشهای K-means و SOM تجزیه و تحلیل ارزش برای تجزیه و تحلیل ارزش مشتری استفاده شده است. با نتایج حاصل از دو روش ، مشتریان به گروههای با ارزش بالا ، متوسط ​​و کم تقسیم می شوند. پس از آن ، از تئوری درخت تصمیم برای استخراج ویژگی های هر بخش مشتری استفاده می شود. این مطالعه استراتژی های مختلفی را برای مشتریان با ارزش های مختلف ایجاد می کند، بنابراین ارزش مشتری را ارتقا می دهد. نتایج تحلیلی در این مطالعه می تواند یک مرج …

ترجمه مقاله Integration of data mining technologies to analyze customer value for the automotive maintenance industry

یکپارچه سازی فناوری های داده کاوی برای تحلیل  ارزش مشتری برای صنعت تعمیر و نگهداری خودرو  مقاله انگیلیسی + فایل وورد ترجمه + پاورپوینت ارائه  قابل ویرایش     ارزش مشتری به مشارکت بالقوه مشتریان در یک شرکت در دوره های خاص اشاره دارد. شرکتهایی که ارزش مشتری را درک می کنند می توانند خدمات سفارشی به مشتریان مختلف ارائه دهند و در نتیجه به مدیریت ارتباط با مشتری موثر دست یابند. این مطالعه به طور سیستماتیک بر صنعت فعلی نگهداری خودرو در تایوان تمرکز داردو برای ایجاد مشتری استفاده شده است. .در این تحقیق ابتدا از روشهای K-means و SOM تجزیه و تحلیل ارزش برای تجزیه و تحلیل ارزش مشتری استفاده شده است. با نتایج حاصل از دو روش ، مشتریان به گروههای با ارزش بالا ، متوسط ​​و کم تقسیم می شوند. پس از آن ، از تئوری درخت تصمیم برای استخراج ویژگی های هر بخش مشتری استفاده می شود. این مطالعه استراتژی های مختلفی را برای مشتریان با ارزش های مختلف ایجاد می کند، بنابراین ارزش مشتری را ارتقا می دهد. نتایج تحلیلی در این مطالعه می تواند یک مرج …

داده کاوی , مقاله , ترجمه , datamining , crm, مدیریت , ارتباط , مشتری فنی و مهندسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.