دانلود فوری ترجمه مقاله Determinants of readiness for strategic value co-creation in hospitality and tourism organisations (2024) با لینک مستقیم

دانلود فوری ترجمه مقاله Determinants of readiness for strategic value co-creation in hospitality and tourism organisations (2024) با لینک مستقیم 

مدیریت استراتژیک, هم آفرینی ارزش استراتژیک, رهبری خدمتگزار, مدیریت, گردشگری, نوآوری ترجمه مقاله Determinants of readiness for strategic value co-creation in hospitality and tourism organisations (2024) علوم انسانی

دانلود فوری ترجمه مقاله Determinants of readiness for strategic value co-creation in hospitality and tourism organisations (2024) از زیر موضوع علوم انسانی

دانلود مدیریت استراتژیک, هم آفرینی ارزش استراتژیک, رهبری خدمتگزار, مدیریت, گردشگری, نوآوری علوم انسانی

ترجمه مقاله Determinants of readiness for strategic value co-creation in hospitality and tourism organisations (2024)


عوامل تعیین کننده آمادگی برای هم آفرینی ارزش استراتژیک در سازمان های مهمان نوازی و گردشگری  (2024) چکیده این مقاله با انجام یک مطالعه جامع نشان می دهد که چگونه رهبری خدمتگزار بر آمادگی سازمان برای ایجاد ارزش استراتژیک از طریق جو خدمات، جو نوآوری، منبع کنترل و خودکارآمدی تأثیر می‌گذارد. این مدل با استفاده از رهبری خدمتگزار و نظریه‌های شناختی اجتماعی، با بررسی ۲۲۲ مدیر کسب‌وکار مهمان‌نوازی و گردشگری، که در فرانسه و بریتانیا فعالیت می‌کنند، آزمایش شده و داده‌ها با مدل‌سازی معادلات ساختاری و حداقل مربعات معمولی تحلیل شده است. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که رهبری خدمتگزار تأثیر قوی‌تری بر جو نوآوری نسبت به جو خدمات دارد و جو نوآوری تأثیر بیشتری بر آمادگی برای ایجاد هم آفرینی ارزش استراتژیک نسبت به جو خدمات دارد. این مطالعه به تحقیقات شخصیتی کمک می کند که نشان می دهد شیوه های رهبری خدمتگزار بر منبع کنترل داخلی و خودکارآمدی مدیر تأثیر می گذارد و بین رهبری خدمتگزار و آمادگی برای هم آفرینی ارزش استراتژیک و بین باورهای مدیر و آمادگی ش …

ترجمه مقاله Determinants of readiness for strategic value co-creation in hospitality and tourism organisations (2024)


عوامل تعیین کننده آمادگی برای هم آفرینی ارزش استراتژیک در سازمان های مهمان نوازی و گردشگری  (2024) چکیده این مقاله با انجام یک مطالعه جامع نشان می دهد که چگونه رهبری خدمتگزار بر آمادگی سازمان برای ایجاد ارزش استراتژیک از طریق جو خدمات، جو نوآوری، منبع کنترل و خودکارآمدی تأثیر می‌گذارد. این مدل با استفاده از رهبری خدمتگزار و نظریه‌های شناختی اجتماعی، با بررسی ۲۲۲ مدیر کسب‌وکار مهمان‌نوازی و گردشگری، که در فرانسه و بریتانیا فعالیت می‌کنند، آزمایش شده و داده‌ها با مدل‌سازی معادلات ساختاری و حداقل مربعات معمولی تحلیل شده است. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که رهبری خدمتگزار تأثیر قوی‌تری بر جو نوآوری نسبت به جو خدمات دارد و جو نوآوری تأثیر بیشتری بر آمادگی برای ایجاد هم آفرینی ارزش استراتژیک نسبت به جو خدمات دارد. این مطالعه به تحقیقات شخصیتی کمک می کند که نشان می دهد شیوه های رهبری خدمتگزار بر منبع کنترل داخلی و خودکارآمدی مدیر تأثیر می گذارد و بین رهبری خدمتگزار و آمادگی برای هم آفرینی ارزش استراتژیک و بین باورهای مدیر و آمادگی ش …

مدیریت استراتژیک, هم آفرینی ارزش استراتژیک, رهبری خدمتگزار, مدیریت, گردشگری, نوآوری علوم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.