دانلود فوری ترجمه مقاله (2024) The role of teacher–student relationships and student–student relationships for secondary school students’ well-being in Switzerland با لینک مستقیم
ترجمه مقاله (2024) The role of teacher–student relationships and student–student relationships for secondary school students’ well-being in Switzerland
نقش روابط دانش آموز و معلم و روابط دانش آموز با دانش آموز برای رفاه دانش آموزان دوران متوسطه اول در سوئیس چکیده رفاه دانشآموزان در برنامههای علمی و سیاسی به عنوان یک مهارت اساسی در حل چالشهای اقتصادی، زیستمحیطی و اجتماعی قرن ۲۱ شناخته شده است. روابطی که دانشآموزان با معلمان و همکلاسیها در کلاس تشکیل میدهند، برای رشد تحصیلی، اجتماعی و عاطفی آنها مهم است. ایجاد و حفظ روابط مثبت به رشد روانی و رفاه کمک میکند. این مقاله به دنبال درک عمیقتری از ارتباط بین رفاه دانشآموزان و روابط کلاس از دیدگاه دانشآموزان است. تجزیه و تحلیل رگرسیون میانجی بین رفاه دانشآموزان، روابط معلم-دانشآموز و روابط دانشآموز-دانشآموز برای غلبه بر محدودیتهای مطالعات قبلی که از یک رویکرد تکبعدی برای رفاه دانشآموزان و در نظر گرفتن روابط در مدلهای جداگانه استفاده میکردند، انجام شد. این مطالعه نشان میدهد که هر دو رابطه با رفاه دانشآموزان مرتبط است، اما ارتباطات با توجه به ابعاد م …
ترجمه مقاله (2024) The role of teacher–student relationships and student–student relationships for secondary school students’ well-being in Switzerland
نقش روابط دانش آموز و معلم و روابط دانش آموز با دانش آموز برای رفاه دانش آموزان دوران متوسطه اول در سوئیس چکیده رفاه دانشآموزان در برنامههای علمی و سیاسی به عنوان یک مهارت اساسی در حل چالشهای اقتصادی، زیستمحیطی و اجتماعی قرن ۲۱ شناخته شده است. روابطی که دانشآموزان با معلمان و همکلاسیها در کلاس تشکیل میدهند، برای رشد تحصیلی، اجتماعی و عاطفی آنها مهم است. ایجاد و حفظ روابط مثبت به رشد روانی و رفاه کمک میکند. این مقاله به دنبال درک عمیقتری از ارتباط بین رفاه دانشآموزان و روابط کلاس از دیدگاه دانشآموزان است. تجزیه و تحلیل رگرسیون میانجی بین رفاه دانشآموزان، روابط معلم-دانشآموز و روابط دانشآموز-دانشآموز برای غلبه بر محدودیتهای مطالعات قبلی که از یک رویکرد تکبعدی برای رفاه دانشآموزان و در نظر گرفتن روابط در مدلهای جداگانه استفاده میکردند، انجام شد. این مطالعه نشان میدهد که هر دو رابطه با رفاه دانشآموزان مرتبط است، اما ارتباطات با توجه به ابعاد م …
رفاه دانش آموز, روابط معلم و دانش آموز, روابط دانش آموز با دانش آموز, تحلیل رگرسیون میانجیگری, دبیرستان سوئیس, روانشناسی علوم پزشکی