دانلود فوری ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs با لینک مستقیم

دانلود فوری ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs با لینک مستقیم 

محیط های سازمانی, کارآفرینان نوپای آفریقایی, اکتشاف در بازار, نفوذ در بازار, انگیزه فرصت, شرایط بازار محصول, مدیریت استراتژیک ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs علوم انسانی

دانلود فوری ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs از زیر موضوع علوم انسانی

دانلود محیط های سازمانی, کارآفرینان نوپای آفریقایی, اکتشاف در بازار, نفوذ در بازار, انگیزه فرصت, شرایط بازار محصول, مدیریت استراتژیک علوم انسانی

ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs


اثرات انگیزه فرصت و احتمالات محیطی بر استراتژی های رشد بازار کارآفرینان نوپای آفریقایی   چکیده هدف – هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه انگیزه فرصت کارآفرینان نوپا بر انتخاب استراتژی‌های رشد بازار و همچنین نقش‌های احتمالی محیط‌های سازمانی و شرایط بازار محصول در آفریقا تأثیر می‌گذارد. طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – این مطالعه از مدل‌سازی خطی سلسله مراتبی برای بررسی مدل‌های چند سطحی با داده‌های تودرتو به صورت تجربی استفاده می‌کند. یافته‌ها – یافته‌ها نشان می‌دهد که کارآفرینان آفریقایی نوپا که فرصت‌محور هستند و از کشورهایی با محیط‌های نهادی قوی هستند، تمایل بیشتری به اتخاذ استراتژی‌های اکتشافی بازار دارند. کارآفرینان آفریقایی نوپا که در کشورهایی با شرایط بازار محصول قوی هستند، تمایل بیشتری به اتخاذ استراتژی‌های نفوذ در بازار دارند. آزمون‌های بیشتر در مورد اثرات متقابل نشان می‌دهند که هر دو شرایط احتمالی، یعنی شرایط محیط‌های نهادی و بازار محصول، تأثیرات انگیزه فرصت ر …

ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs


اثرات انگیزه فرصت و احتمالات محیطی بر استراتژی های رشد بازار کارآفرینان نوپای آفریقایی   چکیده هدف – هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه انگیزه فرصت کارآفرینان نوپا بر انتخاب استراتژی‌های رشد بازار و همچنین نقش‌های احتمالی محیط‌های سازمانی و شرایط بازار محصول در آفریقا تأثیر می‌گذارد. طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – این مطالعه از مدل‌سازی خطی سلسله مراتبی برای بررسی مدل‌های چند سطحی با داده‌های تودرتو به صورت تجربی استفاده می‌کند. یافته‌ها – یافته‌ها نشان می‌دهد که کارآفرینان آفریقایی نوپا که فرصت‌محور هستند و از کشورهایی با محیط‌های نهادی قوی هستند، تمایل بیشتری به اتخاذ استراتژی‌های اکتشافی بازار دارند. کارآفرینان آفریقایی نوپا که در کشورهایی با شرایط بازار محصول قوی هستند، تمایل بیشتری به اتخاذ استراتژی‌های نفوذ در بازار دارند. آزمون‌های بیشتر در مورد اثرات متقابل نشان می‌دهند که هر دو شرایط احتمالی، یعنی شرایط محیط‌های نهادی و بازار محصول، تأثیرات انگیزه فرصت ر …

محیط های سازمانی, کارآفرینان نوپای آفریقایی, اکتشاف در بازار, نفوذ در بازار, انگیزه فرصت, شرایط بازار محصول, مدیریت استراتژیک علوم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.