دانلود فوری ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs با لینک مستقیم
ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs
اثرات انگیزه فرصت و احتمالات محیطی بر استراتژی های رشد بازار کارآفرینان نوپای آفریقایی چکیده هدف – هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه انگیزه فرصت کارآفرینان نوپا بر انتخاب استراتژیهای رشد بازار و همچنین نقشهای احتمالی محیطهای سازمانی و شرایط بازار محصول در آفریقا تأثیر میگذارد. طراحی/روششناسی/رویکرد – این مطالعه از مدلسازی خطی سلسله مراتبی برای بررسی مدلهای چند سطحی با دادههای تودرتو به صورت تجربی استفاده میکند. یافتهها – یافتهها نشان میدهد که کارآفرینان آفریقایی نوپا که فرصتمحور هستند و از کشورهایی با محیطهای نهادی قوی هستند، تمایل بیشتری به اتخاذ استراتژیهای اکتشافی بازار دارند. کارآفرینان آفریقایی نوپا که در کشورهایی با شرایط بازار محصول قوی هستند، تمایل بیشتری به اتخاذ استراتژیهای نفوذ در بازار دارند. آزمونهای بیشتر در مورد اثرات متقابل نشان میدهند که هر دو شرایط احتمالی، یعنی شرایط محیطهای نهادی و بازار محصول، تأثیرات انگیزه فرصت ر …
ترجمه مقاله (2022) The effects of opportunity motivation and environmental contingencies on market growth strategies of African early-stage entrepreneurs
اثرات انگیزه فرصت و احتمالات محیطی بر استراتژی های رشد بازار کارآفرینان نوپای آفریقایی چکیده هدف – هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه انگیزه فرصت کارآفرینان نوپا بر انتخاب استراتژیهای رشد بازار و همچنین نقشهای احتمالی محیطهای سازمانی و شرایط بازار محصول در آفریقا تأثیر میگذارد. طراحی/روششناسی/رویکرد – این مطالعه از مدلسازی خطی سلسله مراتبی برای بررسی مدلهای چند سطحی با دادههای تودرتو به صورت تجربی استفاده میکند. یافتهها – یافتهها نشان میدهد که کارآفرینان آفریقایی نوپا که فرصتمحور هستند و از کشورهایی با محیطهای نهادی قوی هستند، تمایل بیشتری به اتخاذ استراتژیهای اکتشافی بازار دارند. کارآفرینان آفریقایی نوپا که در کشورهایی با شرایط بازار محصول قوی هستند، تمایل بیشتری به اتخاذ استراتژیهای نفوذ در بازار دارند. آزمونهای بیشتر در مورد اثرات متقابل نشان میدهند که هر دو شرایط احتمالی، یعنی شرایط محیطهای نهادی و بازار محصول، تأثیرات انگیزه فرصت ر …
محیط های سازمانی, کارآفرینان نوپای آفریقایی, اکتشاف در بازار, نفوذ در بازار, انگیزه فرصت, شرایط بازار محصول, مدیریت استراتژیک علوم انسانی