دانلود فوری اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله : مشتری به چه كسی وفادار است؟ با لینک مستقیم

دانلود فوری اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله : مشتری به چه كسی وفادار است؟ با لینک مستقیم 

فروش اخلاقی, اخلاقی, مبادله هزینه فایده اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله : مشتری به چه كسی وفادار است؟ علوم انسانی

دانلود فوری اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله : مشتری به چه كسی وفادار است؟ از زیر موضوع علوم انسانی

دانلود فروش اخلاقی, اخلاقی, مبادله هزینه فایده علوم انسانی

اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله : مشتری به چه كسی وفادار است؟


              این مقاله در مجله مطالعات بین المللی مدیریت ، جلد 7 ، شماره 1 .آوریل 2012 به چاپ رسیده است. چکیده: در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراك شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه كسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملی حیاتی است كه رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می كند. فرمت فایل: DOC word (قابل ویرایش) + PDF تعداد صفحات: 20 …

اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله : مشتری به چه كسی وفادار است؟


              این مقاله در مجله مطالعات بین المللی مدیریت ، جلد 7 ، شماره 1 .آوریل 2012 به چاپ رسیده است. چکیده: در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراك شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه كسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملی حیاتی است كه رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می كند. فرمت فایل: DOC word (قابل ویرایش) + PDF تعداد صفحات: 20 …

فروش اخلاقی, اخلاقی, مبادله هزینه فایده علوم انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.