دانلود فوری ترجمه مقاله Student engagement and teacher emotions in student-teacher dyads: The role of teacher involvement (2024) با لینک مستقیم

دانلود فوری ترجمه مقاله Student engagement and teacher emotions in student-teacher dyads: The role of teacher involvement (2024) با لینک مستقیم 

هیجانات معلم, مشارکت دانش آموز, رابطه معلم و دانش آموز, شمولیت معلم ترجمه مقاله Student engagement and teacher emotions in student-teacher dyads: The role of teacher involvement (2024) علوم پزشکی

دانلود فوری ترجمه مقاله Student engagement and teacher emotions in student-teacher dyads: The role of teacher involvement (2024) از زیر موضوع علوم پزشکی

دانلود هیجانات معلم, مشارکت دانش آموز, رابطه معلم و دانش آموز, شمولیت معلم علوم پزشکی

ترجمه مقاله Student engagement and teacher emotions in student-teacher dyads: The role of teacher involvement (2024)


مشارکت دانش آموز و هیجانات معلم در گروه دو عضوی دانش آموز – معلم: نقش شمولیت معلم الزویر2024 چکیده هدف: این پژوهش به بررسی احساسات معلمان و تعامل دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در زمان واقعی و نقش سطح مشارکت معلمان پرداخت. روش ها: نمونه شامل 20 معلم در مدارس ابتدایی دولتی تایوان و چهار دانش‌آموز هدف برای هر معلم (در مجموع 80 دانش‌آموز هدف) بود. معلمان در پایان هر درس برای یک هفته تقویمی (nti 249=) احساسات خود و تعامل هر دانش‌آموز را گزارش کردند. نتایج: آزمون‌های تی نشان داد که روابط معلم-دانش‌آموز بازتابی از این است که معلمان نسبت به دانش‌آموزانی که با آنها روابط نزدیک و متضاد داشتند، بیشتر درگیر بودند. برای دانش‌آموزانی که معلم نسبت به آنها بیشتر درگیر بود، مدل‌های ساختاری معادلات چند سطحی  (MSEM) نشان داد که آنها در درس‌ها بیشتر درگیر بودند و تأثیر قوی‌تری بر احساسات مثبت و منفی معلمان داشتند. نتیجه‌گیری: این مطالعه با در نظر گرفتن سطح مشارکت معلمان، درک دوگانگی رابطه معلم-دانش‌آموز در کلاس درس در زما …

ترجمه مقاله Student engagement and teacher emotions in student-teacher dyads: The role of teacher involvement (2024)


مشارکت دانش آموز و هیجانات معلم در گروه دو عضوی دانش آموز – معلم: نقش شمولیت معلم الزویر2024 چکیده هدف: این پژوهش به بررسی احساسات معلمان و تعامل دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در زمان واقعی و نقش سطح مشارکت معلمان پرداخت. روش ها: نمونه شامل 20 معلم در مدارس ابتدایی دولتی تایوان و چهار دانش‌آموز هدف برای هر معلم (در مجموع 80 دانش‌آموز هدف) بود. معلمان در پایان هر درس برای یک هفته تقویمی (nti 249=) احساسات خود و تعامل هر دانش‌آموز را گزارش کردند. نتایج: آزمون‌های تی نشان داد که روابط معلم-دانش‌آموز بازتابی از این است که معلمان نسبت به دانش‌آموزانی که با آنها روابط نزدیک و متضاد داشتند، بیشتر درگیر بودند. برای دانش‌آموزانی که معلم نسبت به آنها بیشتر درگیر بود، مدل‌های ساختاری معادلات چند سطحی  (MSEM) نشان داد که آنها در درس‌ها بیشتر درگیر بودند و تأثیر قوی‌تری بر احساسات مثبت و منفی معلمان داشتند. نتیجه‌گیری: این مطالعه با در نظر گرفتن سطح مشارکت معلمان، درک دوگانگی رابطه معلم-دانش‌آموز در کلاس درس در زما …

هیجانات معلم, مشارکت دانش آموز, رابطه معلم و دانش آموز, شمولیت معلم علوم پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.